Сервизи

Ако имате технически проблем със закупен продукт, може да се свържете с нас на посочените контакти или директно към оторизираните сервизи за България на съответната марка.


Asus

Национален сервизен телефон 0700 144 11; всеки работен ден 10:00-18:00ч.


Acer / Lenovo

Вюпойнт - гр. София, кв. Лозенец, бул. "Арсеналски" 81В; тел. 02 988 91 70

Мост Компютърс - гр. София, бул. "Шипченски проход" 37, бл. 240, тел. 02 91823


HP / LG / DELL / Toshiba

Стемо - Централен сервиз - гр. София, бул. Цариградско шосе 135, бизнес сграда Sirma; тел. 0700 17 978


Samsung

Национален сервизен телефон 0700 133 11;  всеки работен ден 10:00-18:00ч.


Sony

Национален сервизен телефон 0700 17 669;  всеки работен ден 10:00-18:00ч.


Canon

ПАН СЕРВИЗ - гр. София, жк. "Младост-1", блок 1-Г; тел. 02 975 38 90


Philips

RETEL - Philips TV и Audio, Дребна бяла техника - гр. София, бул. Г. М. Димитров бл.60 маг.2; тел. 0885 695613

ЛАС Сервиз - Philips TV и Audio, Дребна бяла техника - гр. София, бул. Гоце Делчев бл.1; тел. 02 8580102, 02 9582539


Xiaomi

Сръчко Сервиз (за телефони) - гр. София, бул. "Проф. Цветан Лазаров" №10; Национален телефон: 0700 19 960

Сервизен център Бушона / СЦВБ ООД (за бяла техника и периферия) - гр. София, ул. „Искър“ 55; Тел. 02/ 983 63 13, 02 / 983 16 01


Panasonic

ROYAL Electronics Ltd. - гр. София, жк. Дианабад, бл. 60; телефон: 02 9624220

ЛАС Сервиз - гр. София, бул. Гоце Делчев бл.1; тел. 02 8580102, 02 9582539


Logitech 

Можете да изпратите продукта на Logitech директно към оторизираният сервиз FIXIT независимо от къде е закупен.

От средата на 2024 година вече и почитателите на Logitech в България могат да се възползват от партньорството между Logitech International и FIXIT SA. Всеки един клиент ще има възможност да комуникира и изпрати своя продукт, директно в официалния за Европа сервизен партньор. Още по-хубаво е, че можете да заявите освен рекламации по гаранция, така и има възможност за извършване на извънгаранционен сервиз, нещо ново за България, както и възможност за поръчка на "резервни" части/компоненти, като например изгубени приемници.

Не е нужно да се чудите където точно ще се сервизира вашия продукт на Logitech. От FIXIT са разработили удобна система в която да въведете вашите данни и опишете проблема на закупения от вас артикул, след това куриер ще посети вашия адрес и ще вземе стоката, а транспортните разходи при продукти в гаранция ще са за сметка на FIXIT. Когато продукта е поправен ще получите стоката си отново до посочения от вас адрес. Целта на Logitech е да улесни максимално клиентите си и да им спести време и разходи.

Накратко, ако желаете да се възползвате от услугите на одобрения от Logitech сервиз FIXIT, ще трябва да посетите техния уебсайт на следния адрес.

https://rma.fixit-service.com

След това трябва да попълните RMA формата (Return merchandise authorization - Разрешение за връщане на стока), като най-отгоре трябва да изберете на Тип клиент: enduser, попълвате всички изискуеми полета и натискате бутона "Следващ". На втория екран ще трябва да изберете опции за куриер, тъй като за момента няма физически център в България, но ако пък се намирате в страна и град в който има физически FIXIT център, то може да се възползвате от опцията "self delivery". Следващите стъпки са, да попълните данни за куриер и накрая да прегледате въведената от вас информация. Оттам нататък очаквате - връзка с вас и/или директно да ви изпратят куриер до посочения адрес, на който трябва да предадете продукта. Транспортните разходи се покриват от сервиза, когато ремонта е по гаранция. 

Напомняме, че за потвърждаване на възможността за извънгаранционен ремонт и/или оценка на цената, ще трябва първо се свържете със сервиза, като изпратите e-mail на следния адрес отговарящ за България: logitech@bg.fixit-service.com