Сервизи

Ако имате технически проблем със закупен продукт, може да се свържете с нас на посочените контакти или директно към посочените по-долу оторизирани сервизи за България на съответната марка.


Asus

Национален сервизен телефон 0700 144 11; всеки работен ден 10:00-18:00ч.


Acer / Lenovo

Вюпойнт - гр. София, кв. Лозенец, бул. "Арсеналски" 81В; тел. 02 988 91 70

Мост Компютърс - гр. София, бул. "Шипченски проход" 37, бл. 240, тел. 02 91823


AOC

Тех Вижън - ул. Мюнхен 8, НПЗ Искър, гр. София - 02 979 9935


APC 

ЛМ Сервиз, тел: 02 9602360, гр. София, бул. Капитан Димитър Списаревски 3


Apple 

ОПА СОЛЮШЪНС ЕООД, тел. +359 877 506 747, адрес: гр. София, 1797, ул. Лъчезар Станчев №5, Sopharma Bussines Tower, търговски център, ет.2

АЙ СТАЙЛ ЕООД - бул. Ситняково 48, “Сердика център” - ниво 0, гр. София - 02/840 0708

Криейтив Център ООД - бул. Черни връх 65А, гр. София - 0700 20 915


Brother

Lirex BG Ltd - жк Mладост 3, бл. 302, гр. София - 02/ 9 691 660 02/ 9 743 095


BenQ 

Сервизен център Бушона - София, ул. Искър 55, тел: 02/9831601, 02/9836313, 0896665683

Може да подадете сервизна заявка онлайн на този линк: BenQ Service Department


Bosch 

Национален телефон за обслужване: 0700 20 817, Сотиров сервиз, тел: 02/ 833 41 70,02/ 931 50 62, 02/ 833 41 95, 02/ 931 12 33, Адрес: София, ул. Козлодуй 113


Canon

Кинтек ООД - гр. София, Студентски град, бл. 61Б - Т: (+359) 2 961 72 77 / (+359) 2 961 72 78

Кантек ЕООД - гр. София, " Никола Петков" 81 - Т: 0700 42 555

Вюпойнт ООД  (само за фотоапарати) - гр. София - бул. „Арсеналски“ 81А - Т: (+359 2) 988 9170, 988 9171 / (+359 2) 963 128, 963 1705


DELL

Dell Technical Support: тел. 0800 1104478;

INDEX BULGARIA - ж.к. Младост 1 бл. 54, гр. София - 029743898


EATON

Мундус Сървисиз АД - бул. Искърско шосе 7, Търговски център Европа, сграда 8, гр. София - Тел. +359 (2) 442 43 21 Тел. +359 (2) 426 62 76


EPSON

Вюпойнт ООД - кв. Лозенец, бул. ""Арсеналски"" 81А, гр. София - (+359 2) 988 9170, 988 9171, (+359 2) 963 1284, 963 1705


Fujitsu

Контрон България ЕООД - бул. Искърско шосе 7, гр. София; +35929651710

Контракс - ул. Тинтява 13, гр. София - 02/960-97-92 02/960-97-77

Вали Компютърс Сервиз: (062)610930; 070020112;


HP

CNsys PLC, тел. 0700 16 036

Lirex Bg, тел. 0800 20 199

Paraflow Communications Ltd., тел. 0700 10 887

Stemo Ltd, тел. 07001 79 78


Huawei 

Оторизиран Сервизен Център, +359 800 18818; 02 9635716, гр. София, ж.к. Гео Милев, ул. Коста Лулчев 58А


JBL 

Фактор БГ сервиз - тел. 0894 609 650, 0896 797 081; гр. София, жк. Левски Г, ул. Ген. Климент Бояджиев


Krups / Rowenta / Tefal

СЕБ СЕРВИЗ /част от България сервиз груп ООД/, тел. 0700 10 218 / 0882 266 900, адрес: гр. София, ж.к. Борово, ул. Разград №6, 

За страната: България сервиз груп ООД, тел. 0882266800


LG

LG Център за обслужване на клиенти: тел. 0700 154 54, сайт: www.lge.com/bg


Lexmark

Европринт сервиз - ж.к. Дружба 1, бл. 129, магазин 1, гр. София - 02/974-46-61


MSI 

ВЮПОЙНТ ООД, тел. 02 988 9170, гр. София, кв. Лозенец, бул. Арсеналски 81-В

СРЪЧКО СЕРВИЗ ЕООД, тел. 02 9635716, гр. София, ж.к. Гео Милев, ул. Коста Лулчев 58А


Panasonic

ROYAL Electronics Ltd. - гр. София, жк. Дианабад, бл. 60; телефон: 02 9624220

ЛАС Сервиз - гр. София, жк. Стрелбище, бл.1; +359 2 858 01 02


Philips

RETEL - Philips TV и Audio, Дребна бяла техника - гр. София, бул. Г. М. Димитров бл.60 маг.2; тел. 0885 695613

ЛМ Сервиз ООД - Philips Монитори - бул. кап. Димитър Списаревски, БЦ Глобъл Индустри, гр. София - тел. 02960 23 60; 02960 23 64

Сръчко Сервиз София - Philips TV - ул. Коста Лулчев 58A, гр. София - тел. 0885695613; 02/9635716; 02/8848927


Samsung

Национален сервизен телефон 0700 133 11;  всеки работен ден 10:00-18:00ч.


Sharp

Копилинк ЕООД - бул. Черни връх 71А, ет. 2, гр. София - 0700 17 202


Sony

Национален сервизен телефон 0700 17 669;  всеки работен ден 10:00-18:00ч.


TCL

Сръчко Сервиз -  гр. София, ул. Коста Лулчев 58A - тел. 0885695613; 02/9635716; 02/8848927


Wacom 

Адком Василев и сие СД, тел. 02 8181081, адрес: гр. София 1408, ул. м-р Първан Тошев 18-20


Xerox

Xerox контактен център, тел. 0700 192 92, сайт: www.xerox.bg

- Булранг - Вътев и Сие ООД - Ул. „Кишинев” № 16

- Колбис АД - ул. „Св. св. Кирил и Методий“ №47

- Стемо ООД - бул. Цариградско шосе 135, БС "Офис Експрес"

- Лирекс ООД - ж.к. "Младост" 3, бл. 302, вх. 4,


Xiaomi

Сръчко Сервиз (за телефони) - гр. София, бул. "Проф. Цветан Лазаров" №10; Национален телефон: 0700 19 960

Сервизен център Бушона / СЦВБ ООД (за бяла техника и периферия) - гр. София, ул. „Искър“ 55; Тел. 02/ 983 63 13, 02 / 983 16 01



Logitech 

Можете да изпратите продукта на Logitech директно към оторизираният сервиз FIXIT независимо от къде е закупен.

От средата на 2024 година вече и почитателите на Logitech в България могат да се възползват от партньорството между Logitech International и FIXIT SA. Всеки един клиент ще има възможност да комуникира и изпрати своя продукт, директно в официалния за Европа сервизен партньор. Още по-хубаво е, че можете да заявите освен рекламации по гаранция, така и има възможност за извършване на извънгаранционен сервиз, нещо ново за България, както и възможност за поръчка на "резервни" части/компоненти, като например изгубени приемници.

Не е нужно да се чудите където точно ще се сервизира вашия продукт на Logitech. От FIXIT са разработили удобна система в която да въведете вашите данни и опишете проблема на закупения от вас артикул, след това куриер ще посети вашия адрес и ще вземе стоката, а транспортните разходи при продукти в гаранция ще са за сметка на FIXIT. Когато продукта е поправен ще получите стоката си отново до посочения от вас адрес. Целта на Logitech е да улесни максимално клиентите си и да им спести време и разходи.

Накратко, ако желаете да се възползвате от услугите на одобрения от Logitech сервиз FIXIT, ще трябва да посетите техния уебсайт на следния адрес.

https://rma.fixit-service.com

След това трябва да попълните RMA формата (Return merchandise authorization - Разрешение за връщане на стока), като най-отгоре трябва да изберете на Тип клиент: enduser, попълвате всички изискуеми полета и натискате бутона "Следващ". На втория екран ще трябва да изберете опции за куриер, тъй като за момента няма физически център в България, но ако пък се намирате в страна и град в който има физически FIXIT център, то може да се възползвате от опцията "self delivery". Следващите стъпки са, да попълните данни за куриер и накрая да прегледате въведената от вас информация. Оттам нататък очаквате - връзка с вас и/или директно да ви изпратят куриер до посочения адрес, на който трябва да предадете продукта. Транспортните разходи се покриват от сервиза, когато ремонта е по гаранция. 

Напомняме, че за потвърждаване на възможността за извънгаранционен ремонт и/или оценка на цената, ще трябва първо се свържете със сервиза, като изпратите e-mail на следния адрес отговарящ за България: logitech@bg.fixit-service.com