Сервизи
Ако имате технически проблем със закупен продукт, може да се свържете с нас на посочените контакти или директно към посочените по-долу оторизирани сервизи за България на съответната марка.
Asus
Национален сервизен телефон 0700 144 11; всеки работен ден 10:00-18:00ч.
Acer / Lenovo
Вюпойнт - гр. София, кв. Лозенец, бул. "Арсеналски" 81В; тел. 02 988 91 70
Мост Компютърс - гр. София, бул. "Шипченски проход" 37, бл. 240, тел. 02 91823
AOC
Тех Вижън - ул. Мюнхен 8, НПЗ Искър, гр. София - 02 979 9935
APC
ЛМ Сервиз, тел: 02 9602360, гр. София, бул. Капитан Димитър Списаревски 3
Apple
ОПА СОЛЮШЪНС ЕООД, тел. +359 877 506 747, адрес: гр. София, 1797, ул. Лъчезар Станчев №5, Sopharma Bussines Tower, търговски център, ет.2
АЙ СТАЙЛ ЕООД - бул. Ситняково 48, “Сердика център” - ниво 0, гр. София - 02/840 0708
Криейтив Център ООД - бул. Черни връх 65А, гр. София - 0700 20 915
Brother
Lirex BG Ltd - жк Mладост 3, бл. 302, гр. София - 02/ 9 691 660 02/ 9 743 095
BenQ
Сервизен център Бушона - София, ул. Искър 55, тел: 02/9831601, 02/9836313, 0896665683
Може да подадете сервизна заявка онлайн на този линк: BenQ Service Department
Bosch
Национален телефон за обслужване: 0700 20 817, Сотиров сервиз, тел: 02/ 833 41 70,02/ 931 50 62, 02/ 833 41 95, 02/ 931 12 33, Адрес: София, ул. Козлодуй 113
Canon
Кинтек ООД - гр. София, Студентски град, бл. 61Б - Т: (+359) 2 961 72 77 / (+359) 2 961 72 78
Кантек ЕООД - гр. София, " Никола Петков" 81 - Т: 0700 42 555
Вюпойнт ООД (само за фотоапарати) - гр. София - бул. „Арсеналски“ 81А - Т: (+359 2) 988 9170, 988 9171 / (+359 2) 963 128, 963 1705
DELL
Dell Technical Support: тел. 0800 1104478;
INDEX BULGARIA - ж.к. Младост 1 бл. 54, гр. София - 029743898
EATON
Мундус Сървисиз АД - бул. Искърско шосе 7, Търговски център Европа, сграда 8, гр. София - Тел. +359 (2) 442 43 21 Тел. +359 (2) 426 62 76
EPSON
Вюпойнт ООД - кв. Лозенец, бул. ""Арсеналски"" 81А, гр. София - (+359 2) 988 9170, 988 9171, (+359 2) 963 1284, 963 1705
Fujitsu
Контрон България ЕООД - бул. Искърско шосе 7, гр. София; +35929651710
Контракс - ул. Тинтява 13, гр. София - 02/960-97-92 02/960-97-77
Вали Компютърс Сервиз: (062)610930; 070020112;
HP
CNsys PLC, тел. 0700 16 036
Lirex Bg, тел. 0800 20 199
Paraflow Communications Ltd., тел. 0700 10 887
Stemo Ltd, тел. 07001 79 78
Huawei
Оторизиран Сервизен Център, +359 800 18818; 02 9635716, гр. София, ж.к. Гео Милев, ул. Коста Лулчев 58А
JBL
Фактор БГ сервиз - тел. 0894 609 650, 0896 797 081; гр. София, жк. Левски Г, ул. Ген. Климент Бояджиев
Krups / Rowenta / Tefal
СЕБ СЕРВИЗ /част от България сервиз груп ООД/, тел. 0700 10 218 / 0882 266 900, адрес: гр. София, ж.к. Борово, ул. Разград №6,
За страната: България сервиз груп ООД, тел. 0882266800
LG
LG Център за обслужване на клиенти: тел. 0700 154 54, сайт: www.lge.com/bg
Lexmark
Европринт сервиз - ж.к. Дружба 1, бл. 129, магазин 1, гр. София - 02/974-46-61
MSI
ВЮПОЙНТ ООД, тел. 02 988 9170, гр. София, кв. Лозенец, бул. Арсеналски 81-В
СРЪЧКО СЕРВИЗ ЕООД, тел. 02 9635716, гр. София, ж.к. Гео Милев, ул. Коста Лулчев 58А
Panasonic
ROYAL Electronics Ltd. - гр. София, жк. Дианабад, бл. 60; телефон: 02 9624220
ЛАС Сервиз - гр. София, жк. Стрелбище, бл.1; +359 2 858 01 02
Philips
RETEL - Philips TV и Audio, Дребна бяла техника - гр. София, бул. Г. М. Димитров бл.60 маг.2; тел. 0885 695613
ЛМ Сервиз ООД - Philips Монитори - бул. кап. Димитър Списаревски, БЦ Глобъл Индустри, гр. София - тел. 02960 23 60; 02960 23 64
Сръчко Сервиз София - Philips TV - ул. Коста Лулчев 58A, гр. София - тел. 0885695613; 02/9635716; 02/8848927
Samsung
Национален сервизен телефон 0700 133 11; всеки работен ден 10:00-18:00ч.
Sharp
Копилинк ЕООД - бул. Черни връх 71А, ет. 2, гр. София - 0700 17 202
Sony
Национален сервизен телефон 0700 17 669; всеки работен ден 10:00-18:00ч.
TCL
Сръчко Сервиз - гр. София, ул. Коста Лулчев 58A - тел. 0885695613; 02/9635716; 02/8848927
Wacom
Адком Василев и сие СД, тел. 02 8181081, адрес: гр. София 1408, ул. м-р Първан Тошев 18-20
Xerox
Xerox контактен център, тел. 0700 192 92, сайт: www.xerox.bg
- Булранг - Вътев и Сие ООД - Ул. „Кишинев” № 16
- Колбис АД - ул. „Св. св. Кирил и Методий“ №47
- Стемо ООД - бул. Цариградско шосе 135, БС "Офис Експрес"
- Лирекс ООД - ж.к. "Младост" 3, бл. 302, вх. 4,
Xiaomi
Сръчко Сервиз (за телефони) - гр. София, бул. "Проф. Цветан Лазаров" №10; Национален телефон: 0700 19 960
Сервизен център Бушона / СЦВБ ООД (за бяла техника и периферия) - гр. София, ул. „Искър“ 55; Тел. 02/ 983 63 13, 02 / 983 16 01
Logitech
Можете да изпратите продукта на Logitech директно към оторизираният сервиз FIXIT независимо от къде е закупен.
От средата на 2024 година вече и почитателите на Logitech в България могат да се възползват от партньорството между Logitech International и FIXIT SA. Всеки един клиент ще има възможност да комуникира и изпрати своя продукт, директно в официалния за Европа сервизен партньор. Още по-хубаво е, че можете да заявите освен рекламации по гаранция, така и има възможност за извършване на извънгаранционен сервиз, нещо ново за България, както и възможност за поръчка на "резервни" части/компоненти, като например изгубени приемници.
Не е нужно да се чудите където точно ще се сервизира вашия продукт на Logitech. От FIXIT са разработили удобна система в която да въведете вашите данни и опишете проблема на закупения от вас артикул, след това куриер ще посети вашия адрес и ще вземе стоката, а транспортните разходи при продукти в гаранция ще са за сметка на FIXIT. Когато продукта е поправен ще получите стоката си отново до посочения от вас адрес. Целта на Logitech е да улесни максимално клиентите си и да им спести време и разходи.
Накратко, ако желаете да се възползвате от услугите на одобрения от Logitech сервиз FIXIT, ще трябва да посетите техния уебсайт на следния адрес.
След това трябва да попълните RMA формата (Return merchandise authorization - Разрешение за връщане на стока), като най-отгоре трябва да изберете на Тип клиент: enduser, попълвате всички изискуеми полета и натискате бутона "Следващ". На втория екран ще трябва да изберете опции за куриер, тъй като за момента няма физически център в България, но ако пък се намирате в страна и град в който има физически FIXIT център, то може да се възползвате от опцията "self delivery". Следващите стъпки са, да попълните данни за куриер и накрая да прегледате въведената от вас информация. Оттам нататък очаквате - връзка с вас и/или директно да ви изпратят куриер до посочения адрес, на който трябва да предадете продукта. Транспортните разходи се покриват от сервиза, когато ремонта е по гаранция.
Напомняме, че за потвърждаване на възможността за извънгаранционен ремонт и/или оценка на цената, ще трябва първо се свържете със сервиза, като изпратите e-mail на следния адрес отговарящ за България: logitech@bg.fixit-service.com