Сервизи
Ако имате технически проблем със закупен продукт, може да се свържете с нас на посочените контакти или директно към оторизираните сервизи за България на съответната марка.
Asus
Национален сервизен телефон 0700 144 11; всеки работен ден 10:00-18:00ч.
Acer / Lenovo
Вюпойнт - гр. София, кв. Лозенец, бул. "Арсеналски" 81В; тел. 02 988 91 70
Мост Компютърс - гр. София, бул. "Шипченски проход" 37, бл. 240, тел. 02 91823
HP / LG / DELL / Toshiba
Стемо - Централен сервиз - гр. София, бул. Цариградско шосе 135, бизнес сграда Sirma; тел. 0700 17 978
Samsung
Национален сервизен телефон 0700 133 11; всеки работен ден 10:00-18:00ч.
Sony
Национален сервизен телефон 0700 17 669; всеки работен ден 10:00-18:00ч.
Canon
ПАН СЕРВИЗ - гр. София, жк. "Младост-1", блок 1-Г; тел. 02 975 38 90
Philips
RETEL - Philips TV и Audio, Дребна бяла техника - гр. София, бул. Г. М. Димитров бл.60 маг.2; тел. 0885 695613
ЛАС Сервиз - Philips TV и Audio, Дребна бяла техника - гр. София, бул. Гоце Делчев бл.1; тел. 02 8580102, 02 9582539
Xiaomi
Сръчко Сервиз (за телефони) - гр. София, бул. "Проф. Цветан Лазаров" №10; Национален телефон: 0700 19 960
Сервизен център Бушона / СЦВБ ООД (за бяла техника и периферия) - гр. София, ул. „Искър“ 55; Тел. 02/ 983 63 13, 02 / 983 16 01
Panasonic
ROYAL Electronics Ltd. - гр. София, жк. Дианабад, бл. 60; телефон: 02 9624220
ЛАС Сервиз - гр. София, бул. Гоце Делчев бл.1; тел. 02 8580102, 02 9582539
Logitech
Можете да изпратите продукта на Logitech директно към оторизираният сервиз FIXIT независимо от къде е закупен.
От средата на 2024 година вече и почитателите на Logitech в България могат да се възползват от партньорството между Logitech International и FIXIT SA. Всеки един клиент ще има възможност да комуникира и изпрати своя продукт, директно в официалния за Европа сервизен партньор. Още по-хубаво е, че можете да заявите освен рекламации по гаранция, така и има възможност за извършване на извънгаранционен сервиз, нещо ново за България, както и възможност за поръчка на "резервни" части/компоненти, като например изгубени приемници.
Не е нужно да се чудите където точно ще се сервизира вашия продукт на Logitech. От FIXIT са разработили удобна система в която да въведете вашите данни и опишете проблема на закупения от вас артикул, след това куриер ще посети вашия адрес и ще вземе стоката, а транспортните разходи при продукти в гаранция ще са за сметка на FIXIT. Когато продукта е поправен ще получите стоката си отново до посочения от вас адрес. Целта на Logitech е да улесни максимално клиентите си и да им спести време и разходи.
Накратко, ако желаете да се възползвате от услугите на одобрения от Logitech сервиз FIXIT, ще трябва да посетите техния уебсайт на следния адрес.
След това трябва да попълните RMA формата (Return merchandise authorization - Разрешение за връщане на стока), като най-отгоре трябва да изберете на Тип клиент: enduser, попълвате всички изискуеми полета и натискате бутона "Следващ". На втория екран ще трябва да изберете опции за куриер, тъй като за момента няма физически център в България, но ако пък се намирате в страна и град в който има физически FIXIT център, то може да се възползвате от опцията "self delivery". Следващите стъпки са, да попълните данни за куриер и накрая да прегледате въведената от вас информация. Оттам нататък очаквате - връзка с вас и/или директно да ви изпратят куриер до посочения адрес, на който трябва да предадете продукта. Транспортните разходи се покриват от сервиза, когато ремонта е по гаранция.
Напомняме, че за потвърждаване на възможността за извънгаранционен ремонт и/или оценка на цената, ще трябва първо се свържете със сервиза, като изпратите e-mail на следния адрес отговарящ за България: logitech@bg.fixit-service.com